10/8/20

Gràcies Pere...

 

"Jo sóc jo i les meves causes, i les meves causes valen més que la meva vida"

 "En amor, en fe y en revolución, no es posible la neutralidad". 

“Não ter nada.
Não levar nada.
Não poder nada.
Não pedir nada.
E, de passagem, não matar nada;
não calar nada.
Somente o Evangelho, como uma faca afiada.
E o pranto e o riso no olhar.
E a mão estendida e apertada.
E a vida, a cavalo, dada.
E este sol e estes rios e esta terra comprada,
como testemunhas da Revolução já estalada.
E mais nada!” 

 "De los pueblos indígenas he aprendido la convivencia con la naturaleza, un cierto sentido de comunidad, y relativizar también muchas cosas que nuestra civilización considera absolutas" 

 "Si veus infelicitat, és difícil sentir-te plenament feliç, però si mires de ser solidari i senzill, hi ha una mena de felicitat de fons que es manté"

"De lejos, toda montaña es azul. De cerca, toda persona es humana" 

 "No acceptem la fatalitat del sistema capitalista neoliberal que ens imposen, que redueix la vida a un mercat" 

"Aquello que me hace es lo que doy y no lo que tengo. Cuanto más doy, más tengo, porque soy más. Como más tengo y menos doy, tengo menos, porque soy menos" 

"Al final del camí em diran: 'Has viscut? Has estimat?' I jo, sense dir res, obriré el cor ple de noms"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...